Söndagen den 27 Februari

Har jobbat i helgen, och det har gått bra. Varit lugnt och skönt för en gångsskull. Var dock trött och la mig och sov i 2h när jag kom hem idag... men det var behövligt! Köpte faktiskt ett par stödstrumpor i veckan som jag använt nu på jobbet. Sån skillnad för ben och fötter!! Inte alls lika trött. Ska köpa ett par till, även om Ida "mobbade" mig lite för dom!=) Å stödbältet har kommit och blivit använt och funkar även det bra.

Imorgon är jag ledig, då ska jag först simma med Linda sen möta upp höggravida Emma i stan för lite fika. Ska bli trevligt.

Har inte så mycket att skriva om idag, kommer säkert mer i veckan;) Till helgen är det klassfest från högstadiet som gäller, 10år sen vi gick ut. Och dop på söndag. Allt nere i kära Höör. Ska inom Mollans salong på fredag med och klippa topparna. Slinga utväxten får det bli nästa månad när lönen tillåter, även om det verkligen skulle behövas nu!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0