1st Nozoil

finns nu i min ägo. Snyter mig så mycket dagligen så mina slemhinnor i näsan blir så trorra och blöder. Hoppas denna hjälper! Har varit sån i 6mån hitills så lär väl fortsätta 3 till. Inte lätt med alla "krämpor" men det får det vara värt.



Annars ikväll har jag diskat, tvättat, renbäddat och sånt allmänt hemmafru jobb=) Hoppas dock få jobba något i veckan. Blir galen annars!! Simmningen idag var skön, fick dock simma själv då Malin fick förhinder. Stöter dock alltid på någon skum typ i bassängen.... Undrar varför alla samlas där?

Middagen idag föresten bestod av sojakorv, kokt potatis och stuvad spenat! MUMS.

Nä nu väntar sängen, spikmattan och avslappnings cd;n jag fick låna av Sara.

God natt*

Kommentarer
Postat av: Pirjo

Jodå, det är mycket som kan hända under dom 3 sista månaderna; ojojoj, jag åt ett paket jäst per dag då jag gick gravid med Jonna, älskade gammal källarlukt då jag var gravid med pojkarna, åt massor med saltlakrits, råa potatisar mm, allt detta under dom sista 3 månaderna, helt galet ju!En graviditet kan ju inklureda allt möjligt från slemhinneproblem till tokätandet! Men allt är värt att gå genom med tanke på det fina resultatet!

Ha det gott och njut av att vara gravid! Kram!

2011-01-19 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0