Helg igen!

Vi hyrde film igår, det blev en svensk; för kärleken. Helt ok film. 

Idag har vi varit ute och gått en lång runda. FÖR lång för mitt bäcken märkte jag. 7,2km blev det. 5km hade räckt!! Men nu vet jag det. Skönt med luft och röra sig lite iallafall. Vi gick nerom grötvik. Imorgon ska jag simma under dagen med Linda. Sen på kvällen bär det av hem till Malin för lite lördagsmys. Janne jobbar hela helgen, så ikväll ska jag kolla på Let's dance i min ensamhet med kisen och kanske att jag köper hem lite naturgodis från Tempo=) De har alla goda sorter där. Var faktiskt nyttig och åt en rejäl fruktsallad med keso och valnötter efter vår promenix så lite onyttigt kan jag väl unna mig! Har dock blivit lite mer sött denna veckan än det var tänkt. Får dra in på det mer i nästa kanske.

Föresten läste på aftonbladet att det är förbud mot dinglande bröst för personalen på säkerhetskontrollen i Tyskland. Ett av argumenten för bh-tvånget är tydligen för att skydda personalens uniformer för slitage. Skratt retande.

Trevlig helg! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0