Ny vecka, nya tag?

Igår klickade jag hem Anna Ankas bok; träning för gravida. Känner att jag måste köra lite styrka mest pga mina axlar. Gör ju lite hemmaövningar varannan dag som jag fick av sjukgymnasten, men just axlar och rygg har jag börjat få ont i sen jag slutade träna pga att jag inte mådde så bra de första tre månaderna. Så ska se vad det kan stå i Anna Ankas bok. Ska till Rusta en dag sen och köpa hem lite lösa vikter och ett gummiband så man kan träna lite försiktigt. Får se vad hon rekomenderar för redskap.=)

Idag tvättar jag för fullt, orkade inte igår=P Janne sover då han jobbat i natt. Bröd baket blev det heller inget med, får ta det senare i veckan då jag köpte ett super gott danskt rågbröd igår när vi var på Ica och handlade som först måste ätas upp! Ska ut och ta mig en promenad senare idag med, blev inget igår då man var bambi på hal is så fort man kom utanför dörren. Har töat bättre idag men fortfarande isigt på sina ställen så får ta det försiktigt. Imorgon blir det simmning. Har bara jobb en dag denna veckan änsålänge, och det är på onsdag på boendestödet. Hoppas det kommer många fler tider till mig!! Klarar mig inte på de få jag haft än så länge. Men det brukar ordna sig, jobbigt att vänta på att de ska ringa bara.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0