Söndagen den 9 Januari

Igår var jag iväg med Linda och simmade 1h på Nautilus. Skönt att komma igång lite igen. Stötte dock på konstigt folk i motionssimmet! En kvinna som knuffades på Linda i vattnet när hon simmade förbi henne och försökte tränga sig mellan oss när vi stod in till kanten (absolut inte i vägen för någon) och stretchade lite. Jag blev så förbannad så sa vi att jag skulle simma närmst henne i fortsättningen. Jag laddade upp med värsta meningen jag skulle säga till henne men mig gjorde hon inget haha. Skit samma, men blir bara så arg. Vad är hennes problem?! Sen var det en äldre man som frågade om det var ok om han höll sig på höger sida hela tiden, han skulle öva krålning och alla andra banor var upptagna. För vår del gick det bra, men en annan man blev sur och sa: "inte kan du ha en egen bana heller!". Men annars var det en skön simtur=)

Jag kom hem till nystekta pannkakor och en man som stod i hallen och strök dukar och gardiner som han bytt i köket. Inte fel med händiga män;)

Senare på kvällen var vi bortbjudna till Linda och Joel på middag, blev god lasagne och ginos med glass till efterätt. Mums! Lika trevligt som vanligt att ses! Blev mycket diskussioner om allt och inget. =)

Idag ska det städas här hemma. Tvätta med om det hinns med. Tänkte iallafall försöka mig på att baka ett bröd idag, solrosbröd. Blev sugen på det i veckan och nu har jag verkligen tid. Synd dock att jag inte har en KitchenAid som Lindis fick i julklapp! Är något jag verkligen velat ha. Men det är bara att börja spara!

Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

SNart födelsedag Emma! ;-)

2011-01-09 @ 20:05:18
Postat av: Emma

hehe jo snart så=)å då är det inte långt kvar tills lillen kommer heller! Allt bra med er Jonna?

2011-01-09 @ 20:27:55
Postat av: Jonna

Jo allt bra här :-) Vi börjar bli friska här hemma. Kommer väl en ny runda snart med alla dagis baciller, hihi ;-) Duktig du är på att träna, imponerande! Du kommer att tacka dig själv sen när din födsel går som en dröm tack vare din smidiga kropp!

2011-01-10 @ 20:33:12
Postat av: Emma

haha jonna har tyvärr inte tränat som jag velat. Mådde ju så dåligt första tiden. Men nu ska jag försöka komma igång lite igen, men blir ju inte på samma nivå som förut;) Smidig vet jag dock inte, börjar känna mig rätt stor och osmidig haha. Men så är det ju. Tur man växer så allt står rätt till.

2011-01-11 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0