Besök i dagarna fem

I lördags (på Emma dagen, min namnsdag=)) kom Hanna& Björn hit med Thilde såklart. De stannade tills idag. I dessa dagar har vi gått långa promenader, njutit av god mat och bara haft det trevligt. Hanna och jag var dessutom ute hos Gullbranna frissan igår kväll. Jag klippte mig och Hanna gjorde slingor + klipp. Hon blev jätte fin i håret=) Såg mycket tjockare ut efteråt så vi skojjade om att frissan haft någon "förtjocknings sax" haha. Har dock varit dålig på att fota (ovanligt för å va mig) men har någon bild, ska få lite av Hanna sen när de kommit hem helt från sin semester. Tror janne har någon bild med i sin mobil som jag ska lägga in här när han vaknat. Hans semester tog ju slut igår så han har jobbat inatt och även natten som kommer. Thilde var så snäll vid Mathilda hela tiden och så omtänksam. Såg hela tiden till så att hon hade det bra och ville hjälpa till att mata, bada, lekte med henne i babygymmet osv. En fin liten "stora syster" är hon=) Tror dessa två jenter kommer bli goa vänner när de växer upp!




Blommor och kort på namnsdagen av min älskade sambo, Mathilda och Zorro<3

Fick även kort på posten av lilla syster och mormor&morfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0