Kära Skåne

Där hör jag hemma=) Blir så avslappnad av att vara i mina gamla hemtrakter! I onsdags när vi kom ner åt vi först middag hos pappa, syrran kom också över och Mona. Sen åkte vi till Hörbymarknad allihopa och Linas kompis Carro. Gick där i 1,5h, vilket räckte hehe. Varmt och trängsel. Men köpte bigaråer och marknadsgodis. Mums! Var jag nöjd med.

I torsdags styrde vi vår kos till Eslöv vid lunchtid för att träffa Nina, Martin och lilla Mio över en picknick vid trollsjön. Jätte mysigt! God mat och perfekt väder! På kvällen sen så bjöd pappa på pizza (sallad för mig) sen gick jag och Lina en långpromenad i våra gamla kvarter där vi växte upp.... Många roliga minnen....

I går sen då så körde vi först bort till min farmor (Mathildas gammelfarmor) där det bjöds på fika. Hon var glad över att få träffa vår lilla skatt. Efter det körde vi till kyrkogården, la en ros till min älskade mamma som skulle blivit 53 nu på måndag den 11 juli. <3 Färden gick sen vidare till Eslöv ännu en gång fast till min mormor och morfar. Där bjöds det på mat sen vid 19.30 styrde vi vår kos hemmåt igen. Hemma är alltid bäst, även om det är kul att vara iväg=) Mathilda sover ju 8-9h på raken nu varje natt. Har hon gjort de senaste veckorna. Jätte skönt! Idag sov vi till 9.30 alla. Skönt, för trött var man!!

Var en överlycklig Zorro kise som mötte oss igår! Lilla sötnöten. Inte kul å vara ensam hemma inte. Men nu slipper han det på ett tag!



Solen skiner idag så det blir en promenad lite senare och även lite tvättning. Nästa sak att se framemot är besöket på måndag utav Jessica och Henrik. Ska bli mycket roligt!!=)

Nu är det helg, men känns som vardag då vi tyckte vi hade helg mitt i veckan.;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket fullspäckat schema ni hade! haha! Bara två dagar kvar sen ses vi. Så härligt ska bli :)



Kramis

2011-07-09 @ 17:13:02
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0