Bakning, promenad & jogging

Igår var vi ute på en lång promenad med Aleksandra och Josefine. Vi kan prata vi=) Allt från festvanor i tonåren till dagens situation. Börjar man bli gammal om man inte tycker det är så kul å festa längre? Väl hemma igen bakade jag müsli bröd á la Jessica. Mumsigt. Gjorde bullar av dom. Annars var det inte så mycket mer igår vad jag kan komma på! Allt det vardagliga.

Idag har jag och lill-fis varit ute på promenad i det fina vädret, busat och haft oss. Roligast av allt är när Zorro visar sig! Då skrattar hon för fullt och ännu mer om hon får klappa honom. En riktig djurälskare som sin mor;) (å far givetvis). När sen pappa janne vaknat och klivit upp tog jag mig ut på en joggingtur nermot Söndrum. Vid de första rödljusen kom en tjej fram till mig och sa att hon sprungit bakom mig en liten stund och frågade ifall hon fick göra mig sällskap då hon är ny i stan och inte hittar riktigt i området. Klart hon fick det, och med trevligt sällskap flöt 6.5km på som om ingenting. Ingen rekord tid då tempot blev lite långsammare men skönt att komma ut och känna flåset lite iallafall=). Kanske blir fler turer ihop. Har kollat på DH ikväll såklart och nu spanar jag lite på Karatefylla som janne skrattar åt. Lillan sover, har somnat vid 21 nu flera kvällar, hoppas det håller i sig;)

Imorgon blir det babysim, näst sista gången!! Redan. Nu är janne äntligen ledig två nätter, så pappa hänger på oss imorgon och simmar=).

Föresten hittade ett recept på min favoritmatblogg som jag ska baka till första advent.  Saffransbullar med mandelmassa. Mumms!

Tjingelingus!

<3Till er mina fina fina vänner. Ni vet vilka ni är och ni betyder guld<3 Tänk att man kan ha så många i ens liv som alltid finns där för en. Love you all!

Å givetvis <3 till min fina familj, i skåne och här hemma=) Känner mig lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag trodde jag var ensam om att inte gillar festa så mkt längre. Tycker det är mer jobbigt än roligt. Annat var det förr.

2011-11-16 @ 10:24:44
Postat av: Sv´;

Haha nä jonna är du inte. Jag har känt så de senaste åren faktiskt;) Tycker också det är mer jobbigt än roligt, speciellt dagen efter orkar ändå inte vara ute så länge! Precis, det var annat förr!=)

2011-11-16 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0