Finns mycket fint!

 

Vill ha lite nya tekoppar!

Idag har jag joggat en tur. Annars har vi inte gjort så mycket då lillan fortfarande är lite förkyld. Handlat, tvättat ja sånt som nog inte är så intressant för er att läsa om;) Hade tänkt tona håret idag med min nya toning men tar det nästa gång. Beställde en toning från Grazette Sweden med champagne färg. Är en inpackning samtidigt. Färgen ska bli lite mörkare blond, lite ljusnougat eller rågblond vad jag förstått det. Så vi får se! Spännande. Och blir jag inte nöjd försvinner det ju efter 4-6 tvättar. Och blir jag nöjd använder jag den igen. Varar ett tag. 149kr tror jag den kostade.


Nu väntar sängen. Sov gott alla där ute!*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen! Gud var fina tekoppar=)! Gillar den näst längst bak med fjärilen=) Vi får beställa ihop en dag snart! Vet du vilken sida du hittade den på?

Kram!!

2011-12-04 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0