Förkylda stugan

eller iallafal förkyld Mathilda i nuläget. Men med alla de nysningar jag fått rakt i ansiktet under dagen så är nog sannolikheten rätt stor att jag med blir förkyld. Men är väl på tiden, var i januari sist vad jag kan komma ihåg. Har varit något två gånger mellan där men inte brytit ut så det räknar jag inte. Skönt iallafall att vi hållt oss friska så länge men förr eller senare kommer det ju. Och är bra att rensa ut systemet! Som tur är är vårt hjärta rätt pigg och glad men undrar nog vad som hänt med hennes täppta näsa. Och näsdropparna är inte roliga att få.

    

Nä nu ska jag dricka upp mitt te och bädda ner sessan bredvid mig i soffan, kolla på Hellenius show och mysa tills hon somnar. Älskade älskade barn. Du är mitt liv!<3 Nu längtar vi faktiskt tills tisdag också då janne går av sina pass och är ledig en heeeel vecka med oss. Då ska vi njuta.


Kan medela att chokladen är super god!=D Om man gillar mörk choklad.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Lill gumman, krya på er nu!

2011-11-19 @ 20:21:01
Postat av: jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

åh, krya på er!



OCH SVAG FÖR CHOKLAD så måste jag ju prova det emma :D

2011-11-20 @ 09:37:09
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket=) å ja jessica try it!!

2011-11-20 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0