Green chai

brukar jag köpa under höst och vinter. Mumma! Smakar pepparkaka. Körde inom Maxi vid högskolan igår när jag varit på fika besök hos gravida Jonna. (Mycket trevligt btw och vi hade massor att prata om, länge sen sist.). Är bara på högskolans maxi jag sett detta teet, finns säkert på fler ställen men inte där vi brukar handla.




Skön sovställning!

  
Testar hoppgungan hon fick ärva utav Ellen=)

   

Nu ska jag göra lite american pancakes till kvällsmåltid. Pappa janne ska jobba åter igen så blir lite temys och mörk choklad för mamma Emma ikväll. Mathilda ska få gröt och kanske några majskrokar.;)

Hej svej!


Kommentarer
Postat av: jessica [ träning, hälsa och kökspyssel ]

tack vännen.

Räkpajen är LJUVLIG verkligen mums!

2011-11-12 @ 09:24:56
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

Har hört att dom där hopp gungorna inte rekomenderas. Så små barn ska inte "hoppa". Har läst det nån stans oxå. Tänkte kanska bara att du ville veta :-) geh

2011-11-14 @ 10:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0