Ny vecka - igen!

Igår slappade jag och lillan mest, gjorde vardagssysslor som vanligt och tog oss en promenad i duggregnet. Pratade även med min fina mormor och min pappa. Bad fadern min om en liten tjänst.... hemligt hemligt.;)

  

Idag kom Aleksandra och Josefine över på besök. Åt lite lunch och fikade. Trevligt trevligt! Ses på onsdag igen=) Då ska vi ha lite fika här hemma för Mathilda som blir 6 mån. Lite måste vi ju fira;) 6 mån blir man ju bara en gång i livet.

  

Nu har pappa janne gått av sina arbetspass och är ledig i en vecka nu. Skönt för han och oss. På torsdag blir det mamma grupp sen efteråt kör vi mot Jönköping till Linda&Joel. Stannar till fredagen då vi sen kör vidare mot sthlm och besöker Heidi&Micke med barn till söndagen.

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0