Blueberry panncakes!

Blev det till kvällsmat idag. Gjorda på dinkelmjöl, sen sirap oh blåbär till. Mums! Har gett upp lchf och GI. Äter som innan men såklart en del fullkorn, frukt och grönt som jag alltid gjort och försöker hålla mig till godis/kakor på helgen.

Idag blev det inget babysim för vår kära tös. Jag har min "speciella tid i månaden" som jag inte saknat ett dugg under gågna året. Och Janne känner sig lite småförkyld och ville inte bada med henne. Känns trist men som tur är förstår hon ju inte det! Får bada nästa onsdag=) Mest jag som deppade över det. Hon fick bada i baljan ikväll istället och det var inte fel det heller.=) Jag har även varit ute och sprungit ikväll, 5:an på berget. Är alltid så stolt över mig själv efteråt. Nästa gång blir på lördag tror jag.

Igår var en riktigt slöis dag med huvudvärk och trötthet. Vi gjorde inte många knop, handlade lite på kvällen sen gick vi en liten promenad. Ingen film som tänkt. Kanske ikväll?

Nu vaknade snuttis till igen efter sin lilla nap. Ska ge henne lite "nattamat" sen är det snart bingen för denna lilla tjej.

Imorgon får vi gäster! Maria&Arvid och Emma&Alma kommer på lunch. Ska bli trevligt.

Tjingeling!


Snart dags att inviga sittdelen till vagnen kanske?!



Kommentarer
Postat av: Hanna

va gullig hon är!!

2011-09-25 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0