Fredagsmys!

Står på schemat idag. Jag har varit på berget och sprungit 5km. Tog mig runt rundan med alla backar! Ingen rekordtid men det struntar jag i! Glad jag känner att jag klarade det;) Mötte en gammal man i spåret som var ute och gick med stavar. Måste varit 80-90 år! Imponerande! Hoppas jag också blir sån, om jag har turen att bli så gammal och vara frisk!

Snart ska vi ut och gå en tur till Ica Maxi och handla något gott till ikväll då vi ska kolla film. Vet ännu inte vilken det blir! Kanske Lincoln Lawyer?!


Igår började vi dagen  med sovmorgon i vanligt ordning till 9.30. Under em blev det ett besök hos BVC. 6575g väger nu vår "lilla" tös och 64,5cm lång. Hon har växt 4cm på en månad och gått upp nästan 1kg (!). På kvällen sen när pappa janne vaknat kollade vi på film;Svinalängorna. Inte så bra som vi hoppats men den gick att titta på.

Trevlig helg önskar vi er! KRAM<3 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Trevlig helg till er:):) Jag passar oscar i kväll, i morgon ska jag på 30års kalas. kram på er:)

2011-09-09 @ 20:48:52
Postat av: Anonym

Tack hannalainen=) hälsa oscar! Å ha så kul i morgon. kramar

2011-09-09 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0