Onsdag!

och vi har varit på babysim efter lunch. Gick bra även idag. Lite stressigt efteråt då man bara har 30min på sig att ta sig ut. Sen får man betala 50kr. Kasst! Är ju bara två duschar med slang och det är 12 bebisar. Men vi hann som tur var även idag=) Lill fisen skrattade idag under badet med, så hon verkar gilla det<3 Nästa gång ska de dyka. Då vill pappa janne hänga med.

Titta vad jag kan! (Fötterna har hon börjat busa med nu under helgen som var.)



Igår var jag först och handlade, sen sprang jag 5km på galgberget. Hem, duschade sen kom Malin på besök och gav Mathilda fina presenter från henne och Anna. Vi åt potatis/purjolökssoppa med bröd till och blev super mätta! Var en mysig kväll. Idol gluttade vi på lite också givetvis!



Nu ska jag lägga mig och vila lite med resten av familjen som redan ligger. Hade velat ut på promenad idag men blåser ju värsta stormen ute och regnar. Så vi får se hur det blir med det. Vi sov ju till 10 imorse jag och lilla M så hanns inte med någon runda innan simmet. Imorgon em ska vi vägas och mätas. Spännande!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma

Var roligt att träffa er även om det blev stressigt och kort om tid! Vi får ses på tu-man-hand snart.. Nu har de likadana koftor också töserna;) Lycka till imorrn!

Kram

2011-09-07 @ 20:49:50
URL: http://ammemmsan.blogg.se/
Postat av: Hanna

roligt att hon gillar baby sim:) va duktig du är som joggar så mycket!!pussa gla tjejen från mig:)

2011-09-09 @ 20:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0