Yeay!

Har gått ner 1kg till. Var bara tvungen att skriva det;) Nu är jag 5kg ifrån vad jag vägde vid invägningen när jag blev gravid och 2-3kg ifrån min målvikt. Känns skönt. Det går neråt iallafall och inte uppåt!

Just nu sover karln i soffan, var tidigt för honom att gå upp vid 10 när lillan vaknade och cykla iväg och hämta nyckeln till församlingshemmet hehe. Jag tycker 10 är alldeles lagom att gå upp! Mathilda sover med föresten, sovit 1h nu. När alla är pigga och vakna här i hushållet ska vi iväg och handla till dopet. Imorgon ska vi ju dit och fixa till det med dukning osv. Även förbereda maten på kvällen. Shit, snart är det den stora dagen för vår lilla Mathilda Marie. Är spänd, nervös, glad ja allt möjligt. Kan inte riktigt fatta att VI har fått denna underbara lilla person in i vårat liv. Att det skulle vara så här kul, underbart, och så stort överhuvudtaget att bli mamma hade jag inte kunnat föreställa mig innan. Kan inte få nog av henne<3

Hej svej från oss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0