Helgen som varit!

I fredags jobbade jag dag, gick en promenad på galgberget sen mötte jag upp janne och Mathilda i stan. Vi shoppade lite nya kläder till lillan sen avslutade vi med varsin pizza på Capri. Super gott var det! Mathilda blev bästis med en man och en kvinna i 50års åldern som satt bredvid oss! De lekte med henne hela tiden och busade. Det gillade hon=) Påvägen hem körde vi inom Maxi och handlade sen plötsligt var klockan mycket. Blev lite choklad till kvällen sen somnade vi rätt tidigt för att vara oss!



Igår var janne på utbildning på regementet hela dagen med utgång på kvällen. Jag och Mathilda startade vår dag vid 8.30. Hon vaknar fortfarande en gång under natten/tidig morgon vid 4-6 men jag kände mig ändå utsövd när vi gick upp. Vi städade och fixade lite, sen tog vi oss ut på en promenad innan Lina och André kom på besök. Innan de kom upptäckte jag massvis med myror bakom vår säng(!). Fick panik!!! Typiskt att janne inte var hemma. Men det fixade sig ändå. Så nu är det myrgift längs listen där de verkade komma in.... urk!

Har varit en mysig helg med god mat och mycket skratt och sega hjärnor då vi alla var så trötta efter en veckas arbete! Idag var vi ute på en promenad innan Lina och André skulle åka. Vi hade tänkt ta en fika på Bastaskär vid grötvik men caféet var stängt idag pga sjukdom. Typiskt! Så blev lunch på Daengs wok istället.

     

Nu ska vi äta grekisk lax med ris! Jobb imorgon kväll och lite träning innan jobbet tänkte jag!

Hej svej på er!

Kommentarer
Postat av: Jonnanas

Grekisk laks... hmmm....

2012-04-02 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0