Lite helgbus!

I helgen har vi promenerat, träffat fina Malin som Mathilda blev överlycklig över att se! Träffat Jenny&Joan och lilla söta Simon, fikat, pratat och även tagit det lugnt mellan varven=). Janne gick av idag och då gick vi ut på en timmes promenad längs havet då det var soligt och fint under em/kvällen. Solen gick inte ner förän sent ikväll. Nice! Sen blev det våfflor på det.

      

Nu ska jag dricka en kopp te sen väntar spikmattan. Håll tummarna för att jag får jobb i veckan;).

KRAM

 

Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

vad roligt att du skrev en kommentar! jajamän, jag har en nya blogg :) kul att du tittade in där :)



allt bra med mig, med dig också hoppas jag!? jag ser att din flicka har blivit stor. jättesöt unge :)

du får ha en fortsatt bra vecka! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0