Påsk!

Snart är påsken över. I onsdags kom Jonna, Michael och Mathildas kusin Oscar och stannade tills idag. Vi har haft härliga dagar tillsammans med promenader (varav en fick avbrytas pga en gråtandes Mathilda som inte blev nöjd förän vi kom hem igen.) godis, film, tårta, god mat. Även en tur till Gekås hanns med till norrmännens förtjusning! (Ok min också). Jag(vi) köpte bl.a presenter till Mathilda som snart fyller år, tårtfat som jag kollade på sist vi var där, ville helst ha vitt men fanns ej så blev rosa, strumpor, en karaff, kamera väska, formar, en lykta till sovumsfönstret, handdukar mm.

              

Igår kom även påskharen förbi och hade gömt undan varsitt påskägg till kusinerna. =)

   

Snart ska vi gå en tur till Ica och handla lite grann. Sen ska jag jobba ett pass i natt, ska sitta vak på avd 52.

Hoppas ni har och har haft en glad påsk! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Hanna

härliga kort!!

2012-04-09 @ 07:09:06
Postat av: Micke

Kul att se eran påsk! Vad Mathilda växer:-)

2012-04-09 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0