Sorg, sol och så mycket kärlek

I måndags när jag jobbade var det en sorgens dag. Alla var ledsna. En kollega gick bort i söndags efter en tids sjukdom.... 32 år gammal. Man och en 4 årig flicka lämnade hon efter sig. Jag hann bara träffa Marie några få gånger innan hon blev sjuk, hon var en glad, pigg och härlig person som alltid hade ett leende på läpparna. Vet att hon var mycket omtyckt och är oändligt saknad... Tankarna går till hennes familj och speciellt hennes lilla flicka<3 Sånt här borde inte få hända men ändå gör det det. I sådana här stunder förstår man verkligen att man ska ta tillvara på det man har och njuta fullt ut. Älskar min lilla Mathilda mer än som kan skrivas med ord, janne, min familj och fina vänner<3

Igår var jag ledig. Hade lite att fixa med städ, handling osv. Vi var ute på en promenad alla tre i det fina vädret. Gick nerom grötvik. Vad jag älskar havet! Trivs så bra här ute vi bor nu. Så fint! Behövs bara en större lya snart;). På kvällen sen kom Malin på besök. Vi åt middag och fikade ihop. Fick en fin present av henne; hjärtörhängen och hjärtring. Ska använda örhängena idag!

Idag har jag och lillan varit ute på en tur som vanligt i solsken. Har precis ätit lunch, Mathilda somnade och ja sen vid 14 börjar jag jobba. När jag slutat har vi fått besök av Jonna, Michael och lilla Oscar som kör från Norge idag och stannar över påsk. Trevligt! Ska jobba ett dagspass imorgon med men sen ska jag vara ledig så vi hinner umgås!=)

Ha en bra dag! KRAM




Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch vad hemskt det som hände på jobbet,trist:-(

Hoppas ni får en fin påsk,roligt med besök:)) hoppas vi ses snart, hälsa!kram

2012-04-06 @ 05:40:43
Postat av: Hanna

Usch vad hemskt det som hände på jobbet,trist:-(

Hoppas ni får en fin påsk,roligt med besök:)) hoppas vi ses snart, hälsa!kram

2012-04-06 @ 05:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0