Dagarna som gått

Var ett tag sen jag skrev nu. I tisdags var jag, janne och Mathilda på Eurostop och stenalyckan. Fyndade ett regnställ till mig på Intersport. 400kr. Var på tiden att jag köpte ett nytt. Sen handlade vi lite till lillan i strl 92. Har fortf 86 men bra å ha på lager när hon plötsligt växer i dem=). Blev en fika på Espressohouse också. På kvällen sen kollade vi på film Liza Marklund; Studio 6.
 
I onsdags besökte vi Jenny&Simon och blev bjudna på god äppelkaka. Tränade sen på kvällen sen köpte jag med mig indisk mat från den nyöppnade Shiva. Köp INTE där!! Vi blev magsjuka, janne spydde. Fy farao! I går besökte vi Malin&Marcus och blev även där bjudna på fika. Sen skulle vi ut på promenad men då lossnade ena däcket på vagnen så fick gå inom babyproffsen och köpa en ny del till, så nu funkar den igen! Körde inom Maxi på vägen hem sen var det hem och vila lite innan en enkel natt på jobb. Jobbet gick bra, lagom att göra. Men sån magkatarr jag har!! Å värk i lederna. Men har bunkrat upp med omeprazol och diklofenak så ska nog gå bra. Har packat det mesta nu inför vår resa till Öland imorgon. Ska bli härligt att komma iväg lite! J&J är snälla och ser efter Zorrsan medans vi är borta.
 
Nu ska jag bada min lilla älskling sen ska jag ut på en powewalk. Har bestämt mig för att ta en paus från joggingen nu, tycker inte det är kul längre, lite trött på det just nu så då ska jag powerwalka ordentigt istället några gånger i veckan. Sen kör jag styrka 1 gång per vecka som innan. Ska bli kul i höst då jag ska skaffa gymkort på Actic, köra lite pass som variation. Och simma. Looking forward.
 
Hoppas ni alla får en bra helg!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0