Det här med lchf

Ibland blir jag sugen på att testa. Har läst om många som blivit piggare, mindre uppsvällda magar och speciellt bra för IBS vilket det sägs att jag har. Men kan det verkligen vara bra att äta så mycket fett? För hjärtat och kärlen? Men dra ner på kolhydrater borde jag göra, måste bara komma till skott. Mest för magens skull. Trött på den uppblåsta gravid magen, som inte är gravid. Hittade lite inspiration på en ny blogg skriven av en ung tjej. Snickerskakor som jag ska göra i helgen med jordnötsmör, jordnötter och mörk choklad. Och även knäckebröd med massa goda frön. Tror det är liknande som jag smakat på jobbet en gång som någon bjöd på. Super goda! Bloggen heter Sprinta för nyfikna.
 
Cocillana har gjort sin verkan så blir jobb imorgon kväll och kanske fredag kväll om passet finns kvar. (52:an). Mötet på kirurgen blev framflyttat till på måndag då jag behövde ett läkarbesök mer just idag. Å massagen hos Anita till på onsdag nästa vecka.
 
Nästa vecka hoppas jag på friskhet, för då ska ett gymkort på Actic fixas! Längtar! Ska bli riktigt roligt att träna på ett gym igen med olika möjligheter.
 
Är så glad för mina vänner. Ni är bäst<3.

Kommentarer
Postat av: säs

också funderat på actic... finns ju lite överallt, saknar ju gruppträningen :(:( finns på några ställen i lund, får se var man flyttar sen ! pöss

2012-08-31 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0