Frukost med Malin

Idag lämnade jag lillan på dagis vid 9. Sen kom Malin innan 10 och vi åt god frukost ihop, nybakta frallor, american pancakes, blåbär, jordgubbar, te och juice. Så mätta vi blev! Tog oss senare en rask promenad, åt lunch sen var det dags att hämta hjärtat vid 14. Malin begav sig hem och vi körde iväg på ett ärende. Mycket spännande. Berättar mer vid ett senare tillfälle!=)
 
 
Imorgon kommer min maddis upp på besök och stannar tills torsdag! 09.55 ska jag hämta upp henne på stationen. Ska bli så kul. Hon är nere i skåne förtillfället hos Magnus och sina föräldrar. Sågs sist i maj, då hon och Magnus var här på besök över dagen. Har mycket god mat inplanerad i morgon=D.
 
Nä nu ska jag äta lite fil hade jag tänkt. Lillan sover, trött efter dagis. Hon ska dit samma tid imorgon igen. Har föresten fått sjukt ont i ryggen efter helgen. Varit mycket lyft. Och jag som var så glad över att smärtan släppt sist jag var hos massören. Tur jag ska få ett ordentligt träningschema på actic nästa vecka. Inte tränat styrka nu på 3 veckor pga smärtan så nu väntar jag tills jag får ett bra schema.
 
Hej svej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0