Massage och shopping

Jobbade inatt och när jag vaknat hade jag tid för massage så var till att åka dit. Mathilda var själv på dagis så janne hämtade henne vid 15. Hon finner sig så bra där så de hade skickat hem janne. Tror inte hon saknade oss så mycket=). Imorgon och torsdag ska hon också vara där själv och även nästa vecka sen börjar vårt schema gälla. Hon älskar verkligen att vara där så det känns skönt.
 
Körde inom stan efter massagen och köpte nya skor till pluttan från Din sko. Blev även nya strumpor, en tunika+tights och ett par jenas på h&m. 20% rabatt på ett köp så då hittar man ju alltid nått;). Spanade lite på Lindex med, hittade lite där som ska köpas nästa gång stan står på schemat.
 
 
Mathilda däckade vid 18.30, helt slut efter dagens bravader. Jag tog mig ut på en härlig powerwalk ikväll med, blev lite situps när jag kom hem också. En äggmacka på det och lite annanas så är jag nöjd för idag=). Blir duschen nu snart sen ska jag försöka lägga mig lite tidigare så jag orkar upp och lämna älsklingstjejen på dagis imorgon kl 8. <3
 
Imorgon ska vi passa på att handla och städa när vi är själva hemma. På torsdag sen kommer pappa hit och passar Mathilda över helgen då vi båda jobbar.
 
Hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0