Ölandstripp!

Då var vi hemma igen efter några fina dagar på Öland, Köpingsvik. Vi har haft bra väder! Ätit gott, promenerat, besökt Borgholm, Solliden, Ölands örtagård och ätit super god öländsk glass. Kokos och rabarber/jordgubb tog jag. Kokosen ville jag inte skulle ta slut;). Mathilda har haft kul hon också, hoppat/krypit runt på gräs och stränder. Sägs inte många pip från henne när man är iväg inte. Hade dock gärna stannat 1 natt till men då jobbet kallar för mig imorgon så fick vi åka idag. Men tog det lugnt hem, stannade vid outleten för Kosta Boda och Orrefors bl.a. Blev dock inga köp men kul att kolla. Här kommer lite bildregn från vår semestertripp!=)
 
Tekannan köpte min kära sambo till mig.<3 Ramen också, fast till oss båda;) Olika kryddor, senap, snapskryddor, havtornsmarmelad, te med papaya, solros och jordgubb köpte vi på Ölands örtagård. Mums! Öland blir det garanterat fler gånger och då stannar vi några nätter till.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härlig semester! Gulligt av mathilda att ta Oscars kossa han fick av er hehe

2012-08-09 @ 08:31:25
Postat av: Sv,

Ja hon älskar den!! Pussar å kramar den varje morgon när hon vaknar och på kvällen när hon ska lägga sig=) sen är den med under dagarna med haha

2012-08-10 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0