6 Februari

Idag väntar jobb kl 14. Ska träna innan tänkte jag. Jobbet igår gick bra, hoppas på samma idag.

Lördagen var mycket trevlig. God mat, trevligt sällskap, massa prat såklart och killarna spelade lite wiii. Nästa gång vi ses har nog en bebis anlänt=).

     
Kolla in våra läskiga ögon på bilderna. Vampires!


I veckan som kommer hoppas jag på något mer arbetspass sen jobbar janne tors-sön. På torsdag är det sista mammaträffen tror jag. Sen fre-sön åker jag och lillan till Jönköping och hälsar på familjen Jonsson/Backlund. Ska bli kul!

Nu ska jag busa med Mathilda. Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Fina bilder! Va mycke hår hon har fått...verkar vara en nyfiken liten dam, hihi!

2012-02-11 @ 14:23:20
Postat av: Sv;

Ja håret växer. Å nyfikenheten med=)

2012-02-12 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0