Jobbevecka - over!

Var inte lite trött idag. Försov mig lite imorse och kom 15min för sent till jobbet. Men har gått bra. Dock var vi flera tröttisar idag. Så ska vara skönt å ha två dagars ledighet nu. =) Har saknat att få umgås och mysa mycket min älsklingsbebis!! Så därför blir det inte så långt inlägg nu. Måste bara säga med att jag fått höra två gånger av samma person att "det var ju synd att bebisen kom ivägen för vikariat på jobbet eller fast tjänst." Vadå synd? Å vadå kom i vägen? Mathilda är det bästa som hänt mig och skulle göra om det igen. Fast tjänst kommer så småningom herre gud. Jag har ju jobb så jag klarar mig ändå.... Känns som det är lite bitterhet i det där....

Kul föresten att Sverige fått en ny prinsessa. Lilla Estelle. 


Mathilda tittade nyfiket på presskonferensen med prins Daniel igår.

Nu ska jag duscha sen läsa bebisbok=).

Kramis


  
Storhandlade efter jobbet, blev blommor till kök och sovrum också. Ska köpa en Orkidé med nästa gång. Å visst är det underbart med påfyllt fruktfat?!=) 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va dumt med sånna kommentarer, det där kallar jag som mobbing, så säger man inte till en kollega! Om hon säger det en gång till, så tycker jag att du ska ta det upp med chefen eller med facket! Mathilda verkar trivas med att se på tv, hon ser så nyfiket ut, hihi!

2012-02-26 @ 15:21:52
Postat av: Sv;

Ja väldigt dum kommentar! Ja vår lilla tös gillar tv;n. Speciellt keno=) Å hon gillade att se på nya prinsessans födelse.

2012-02-28 @ 22:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0