Var nöjd med allt som livet ger

och allt som du omkring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär!

Är så nöjd med livet, med min lilla familj. <3 Som jag skrivit tidigare så mår jag såååå mycket bättre sen vår solstråle kom till oss. Är nästan aldrig små deppig som jag kunde vara ibland förut. Grubblar inte lika mycket. Mår allmänt bra. Härligt! Carro sa det med när vi pratade igår, att jag verkar må så bra. Älskar att vara mamma! Det är det roligaste och mest givande som finns. Vi trivs bra i lägenheten, även om vi såklart skulle behövt en 3:a iallafall. Helst ett hus men den drömmen får vi nog bevara ett tag till. Finns inte så många hus å hyra här i stan heller. Annars hade det varit ett alternativ sålänge. Men vi har bestämt oss för att bo kvar här tills i höst då vi båda jobbar igen, så vi har chans å spara ihop lite pengar. Är nog ett smart val. Vi klarar ju oss på denna ytan än så länge....

Jag och min kära sambo har även bestämt på sistone att vi ska göra något ihop varje månad, om så bara en middag ute med eller utan liten fis, ett bio besök eller något annat vi kan komma på. Vi har varit lite dåliga på det.

Idag har vi bl.a varit och fikat hos Jenny & Joan. Blev ett spontant besök. Ingen bebis ännu. Vi håller tummarna för att det blir snart. =) Nyss kollade vi på melodifestivalen. Säger bara Björn Ranelid.... hur kunde han gå vidare?! Molly Sandén var den enda som var bra tyckte jag. Nu ska vi kolla på Hamilton med Mikael Persbrandt.

Bjuder på en bild på lillan som janne tog igår där hon visar de två små gaddarna=)




Love to you all!<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte många veckor till påsk nu! Ja att vara mamma är nog det finaste som finns, inte konstigt att man vill ha fler ;-)

2012-02-21 @ 17:14:27
Postat av: Sv;

Jaaaa ska bli kul å ses=D nä eller hur! Du får övertala din bror till att iallafall ha en till om ett par år;)

2012-02-21 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0