Grå söndag!

Idag lyser solen med sin frånvaro tyvärr. Jag och Mathilda började vår dag vid 10. Åt frukost, busade, diskade. Sen somnade hon och sover än. Blir lite lunch när hon vaknar för den hanns inte med. Tröttis! Janne sover än han med. Han kan konsten att sova han! Ska jobba i natt så tur är väl det. Själv väntar jag nu på att klockan ska bli 15 så jag kan börja tvätta. Tvätten samlas på högar här hemma. Sen väntar en lång promenad tillsammans med lillan såklart. (Å janne om han har lust.)


Jag vill, jag vill, men jag kan inte riktigt än!


Måste bara berätta om loppan, så glad hon blev igår när jag kom hem från jobbet! Först kollade hon förvånat på mig sen blev hon helt galen, armar och ben flög åt alla håll och hon ville upp illa kvickt i mammas famn<3. Hon tog på mig i hela ansiktet och skrattade. Älskade barn! Var lika dant sist jag jobbat. Då blir man glad!

Förövrigt så har vi lite roliga saker inplanerade ivår. Vi ska på bio, på Tylösands spa och en tur till sthlm där janne ska lyssna på sin kompis som har premiär igen med sitt band, och jag ska umgås med Carro. Förhoppningsvis hinner jag också träffa madde. Sen ska vi såklart även umgås med Heidi&micke.

Nu är det någon som "hoar" ifrån sovrummet. Det är våran lilla uggla det. Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul om ni kommer en sväng upp hit oxå :-) Roligt att Mathilda blir så glad när du kommer hem från jobbet, finns ju inget bättre att komma hem till!

2012-01-16 @ 08:06:22
Postat av: Sv;

Ja lilla gullungen=) jo vi har tänkt komma till er senare i vår eller början på sommaren innan jag börjar på mitt sommarschema=) har ni några planer på å komma hit?

2012-01-16 @ 11:21:48
Postat av: Jonna

Jo vi ska komma, Eftersom Michael läser till eksamen nu tänkte vi kanse påsk? Janne nämnde nåt till Michael om att det är roligare när det närmar sig vår/sommar? Men påsk hade ju funkat för våran del om inte ni ska nåt spec? Kul om ni kommer tillsommaren!!!!!!!

2012-01-16 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0