Jannes dag

Idag har vi gått långpromenad till Maxi i blåst jag och dottern min. Men vi kom fram och även hem igen;) kl 16 idag skulle vi infinna oss hos min arbetskompis Linda på fika. Vi var några stycken, och Mathilda fick snällt hänga på då pappan i huset jobbar nu. Var trevligt! Dock var vår tös lite små gnällig, inte sovit på dagen idag direkt + att det nog var magen som spökade då hon skötte magen två gånger under fikan. Men var glad som en sol när vi kommit hem igen(brukar hon oftast vara, hemma är bäst.) och speciellt när hon fick se sin älskade pappa! Som förövrigt har namnsdag idag. Låg ett paket och väntade på honom i morse när han kom hem, innehållande ett par nya mysbyxor då hans gamla har massa hål överallt men han har vägrat slänga dom. Men nu är problemet löst.



 
Busunge!


Läskig spökhand på vår framruta!


Imorgon blir det mammagruppsträff. (Eller massagegrupp som det heter.) Vi ska till Söndrums bibliotek denna gång. Sen får vi se om vi hittar på något efteråt med Aleksandra och Josefine. På fredag ska jag och Kristina gå på Natalies examen. Duktig hon är som klarat allt och på fredag är färdig sjuksköterska=D. Ska börja jobba på 53:an i vår. KUL.

Mathilda somnade vid 21 ikväll. Vaknade 21.30 och var ledsen, gav henne vatten men nej flaskan kastades bort. Så fick göra välling som hon slukade med hull och hår, sen kom ett stort smile och sen somnade hon om. Så var nog det det=). Jag ska faktiskt göra mig iordning nu och komma isäng lite tidigare idag hade jag tänkt. Ska upp halv åtta imorgon.

 KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor

Va gulligt det där med present till janne!

Det är nog dags snart att sänka lillgummans säng...hon kommer snart på hur man kan dra sig upp, det går fort!

Kram på er!

2012-01-12 @ 22:06:48
Postat av: Jessica

åh mys vännen :D

gratta janne från oss med :D

2012-01-13 @ 20:46:04
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men Emma, vems hand är det??? Där vi bodde förut såg jag plötsligt på köksfönstret att det stog redrum från utsidan - fönstret var ju ganska högt där. Frågade Jonas flera gånger men han säjer än idag att det inte var han... hmmm...

2012-01-25 @ 12:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0