Lördagen kom med sol

I dag sken solen och det var riktigt fint väder. Vi hade planer på en eftermiddag nere vid havet, fika, kaffe och te. Men blev inringd på jobb så fick ta det. Jobba måste man också, pengar behövs i februari. Så Janne och lillan tog sig en tur ner dit själv. Men jobbet har gått bra, arbetskompisarna kan man verkligen inte klaga på;) Var ute på en promenad iallafall innan jag stack till jobbet. Ett måste i detta fina vädret.

 




Igår på fredagen den 13 så var det en tur dag för Natalie och hennes klass som tog sjuksköterske examen. Jag och Kristina var med under cermonin och följde även med hem till Natalie på fika efteråt med hennes vänner och familj. Super god blåbärscheescake och kärleksmums som hennes man bakat. Duktig tös den där Natalie. Fick ett sött armband av oss som var special gjort för henne. =) Blev sugen igen på att läsa till ssk. Vi får se om det någon gång blir en sådan av mig också! Var ju det jag ville från början men pallade inte med matte B, och var antagligen inte tillräckligt motiverad för det då jag hoppade av 2ggr.... minns du Malin?! Det var det året vi lärde känna varandra 2006. Sen fick jag vik på Frennarps äldreboende och la studierna på hyllan. Sen blev det usk istället. Men aldrig fel å börja där iallafall, så får man se i framtiden vart det leder.



Nu ska vi kolla film, vi nattugglor<3 KRAM och hoppas ni har en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin du är Emma :-)

2012-01-16 @ 08:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0