Ny vecka!

Sista bredvidgången idag. Känns bra. Har blivit så väl omhändertagen. Fått lite pass nu, imorgon ska jag jobba  bl.a. Sen på kvällen kommer Malin&Anna hit och äter tacos. Mums! Idag när jag slutade vid 16 hade jag tänkt träna på sjukhus gymmet. Men nej, de hade stängt idag tom den 2 februari pga storstädning av lokalen. Typiskt när jag äntligen tog med kläder å allt. Men men. Blev en tur på galgberget istället och Malin hängde på.

 

Nu har lillan börjat vinka=). I helgen kom den första. Å nu vinkar hon till oss hela tiden. Älskade älskade bebis. Sån glädje och lycka du ger oss!!<3



Kommentarer
Postat av: Jonnanas

Så söt hon är <3

2012-01-30 @ 20:43:11
Postat av: Jessica

åh vad sött!! VINK från oss :D

2012-01-31 @ 20:04:38
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0