Promenader och besök

Idag tog vi sovmorgon till 10.30 då stumpan somnade vid 23 igår. Tur ändå hon sover så länge, kommer bli jobbigt när jag börjar jobba och inte får mina 8-10 sömn per natt. Dock vaknade hon vid 5 på morgonen i fredags då jag skulle upp vid 5.30 och jobba. Typiskt! Hon kände väl på sig att mamma skulle något. Hoppas inte det blir någon vana när jag ska jobba;) Efter lunch tid idag tog vi oss en promenad med Aleksandra och Josefine. Och ikväll har vi haft Malin här på middagsbesök. Hade mycket att prata om! Tog oss en kvällspromenad också när janne åkt till jobbet. Tappade filten så fick gå samma väg tillbaka för å hitta den. Hehe för upptagna med allt snack!


Vår duktiga tjej dricker numera sin välling själv! Hon väger nu 8340g och är 72,5cm lång.


Hämtade ut ett paket från Jotex idag innehållande en ny bordslöpare och ett nytt duschdraperi. Janne fick syn på det nya direkt när han klev upp och kollde sig misstänktsamt omkring efter något annat. Men icke. Eller jo, men han hittade inte det;) Hade beställt lite vårkläder till loppan med, men det lär han ju få se här nu! Hehe kliar ju i fingrarna och jag har hållt mig ifrån shopping länge nu tycker jag, inte handlat något onödigt men nu var det 10% på H&M så ville ju köpa lite till henne vilket resulterade i två klänningar, två mössor, en pjamas och ett par tights. Nästkommande shopping projekt blir nya gardiner.

  

Nu ska jag inta bingen och läsa lite och kanske spela lite wordfeud med annat nattvaket folk. Måste vända på dynget snart alltså... har ju alltid varit uppe sent och sovit länge när jag varit ledig men nja, hade varit bra om jag kommit i säng i tid så jag kan anpassa mig bättre till jobbet. Men å andra sidan kan jag sova ut när jag börjar 14, och mellan kvälls och dagspass får jag ändå bara lite sömn, kan ju inte lägga sig direkt när man kommer hem... dilemma det där. Nästa vecka ska jag gå bredvid några dagar på avd 52. Ska bli intressant.

God natt på er iallafall! KRAM

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej på er!

Vad stor hon har blivit! Hon ligger nog ovanför "kurvan" både i vikt och längd, eller? Hon är lång som en 1-årig tjej, killarna är lite längre, ca 75cm. Fler tänder?

Kram på er alla!

2012-01-11 @ 21:22:45
Postat av: SV;

Ja hon är stor=) men följer sin kurva perfekt. Lite lite över var hon med längden men ändå inom kurvan sa ssk. Inga fler tänder vad vi kan se. Kram

2012-01-11 @ 22:27:05
Postat av: Nina

Va fina kläder lilla gumman har fått=) Har oxå kikat på hm, lär väl bli en beställning för oss oxå. Vill oxå ha en ny vår snygg löpare till köksbordet, allt för att piggas upp i detta mindre roliga väder=) Kramar

2012-01-12 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0