Regn, blåst och ledigt!

Då har jag jobbat en enkel natt tillsammans med Nina&Helen igen. Vi har väldigt roligt tillsammans! Och natten var behaglig, lagom att göra. Hoppas helgen blir lika dan. Men nu är jag ledig tills fredag kväll. Inte fel=). Imorgon ska jag till frissan och klippa topparna som är slitna, sen på kvällen kommer Malin hit på tacosmiddag. Janne ska ut på stan en sväng.
 
I söndags var det ju underbart väder för engångsskull. Under fm körde jag storstädning inomuhus och janne röjde upp på uteplatsen. Mathilda hjälpte hellre till där;). Sen tog vi det lugnt ute under dagen, på kvällen gick vi ner till grötvik så janne fick ta sig ett kvällsdopp och lillan lekte i sanden men sin spade och hink. Hon ville inte hem=). Så lite som behövs för hon ska bli nöjd. Gräsmattan här utanför är också en hit. Där kan man sitta ett bra tag och bara plocka i gräset. Bara man får hoppa runt på baken emellanåt och pyssla i marken ute, inte sitta fast i en vagn. Gillas inte!! Kan man ju i och för sig förstå.
 
 
Dags för lite te! Sen ska jag nog ta mig ut på en powerwalk då mina två hjärtan lagt sig för att vila. Jag känner mig helt frisk men näsan är fortfarande lite täppt så får vänta med träningen... är ju perfekta regniga dagar för gymmet annars!!;) Och förövrigt vad är det för sommarväder vi har? Regn och översvämmningar.... Jesus...Hoppas det vänder!
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

klart man inte vill sitta i vagn då man kan göra massa annat skoj;-D härliga kort,ser fram emot augusti då solen förhåppningsvis kommit,då ska jag sola där på stranden:)

2012-07-10 @ 21:19:34
Postat av: Farmor

Fina kort! Hon är alltid så glad på korten! Klart att man inte vill sitta i vagnen då man kan göra massa annat och ännu mindre då hon kommer på att hon har 2 ben och kan gå själv! Tänkte bara på det där med fästningar; men ni kollar väl henne varje kväll så att hon inte har fått några? Dom fäster sig gärna i huvudet och i nacken på små barn. Ha det bra och njut av ledigheten och solen! Kram på er alla 3!

2012-07-10 @ 21:46:13
Postat av: sv;

Ja Hanna, vi får hoppas på sol då=)
Pirjo vi kollar efter fästingar varje dag. Men hon leker inte i högt gräs. =)

2012-07-11 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0