A hard working woman

Ja så känns det idag! Jobbat 5 pass på raken nu. En välbehövlig paus blir det nu i två dagar! Sen är det jobb 3 dagar över helgen, sen på söndag när jag slutat blir det hem om och fixa sig, sen styr vi forden ner mot Höör för kalas för lilla syster där vi stannar tills måndag iallafall.

Igår efter jobbet mötte jag upp min lilla familj i stan. Ett besök hos Jenny&Joan stod på schemat. Fick äntligen träffa deras lille prins; Simon. En liten gullunge. Skönt att allt gått bra och de verkar redan vana vid föräldrarrollen=). Mathilda ville gärna pilla och ta lite i Simons hår. Hon trodde nog hon kunde röra vid honom som vid Zorro;).

   

Imorgon väntar en långpromenad med lillan medans pappa janne ska sova. (Jobbar en enkel natt nu.) Hoppas på fint väder! Sen på kvällen blir det tjejmiddag med Kristina&Natalie. Ser jag framemot!
På torsdag lutar det lite åt öppna förskolan igen. Vi får se!

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad stor mathilda såg ut brevid bebisen!

2012-03-14 @ 22:32:59
Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

2012-03-14 @ 22:57:00
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Sv;

Haha ja lillan ser ut som en jättebebis=)

2012-03-16 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0