Tjejkväll och ledig dag

Gårdagskvällen hemma hos Kristina var mycket trevlig! Prat och skratt om allt möjligt. God mat! Kristina fixade varmrätten som bestod av fransk fiskgratäng med potatis. Jag hade vitt vin med mig och Natalie stod för den goda efterätten; choklad tårta.

 

Idag har vi vilat, stor städat, tvättat, gått en lång promenad. Blev inget öppnis då lillan somnat till precis när vi skulle gå. Aleksandra och Josefine skulle också med men Josefine hade också somnat samtidigt så nä vi ger det en ny chans nästa vecka istället;).

Pratade med fina Carro ikväll. Datum för sthlm ska nu bestämmas. Längtar tills vi ses, var för länge sedan nu. Massa gamla minnen kom vi in på ikväll från gymnasiettiden. Haha galet!

Nu ska vi inta bingen, jobb imorgon för min del t.om söndag. Längtar efter min familj i skåne. Vill bara det ska bli Söndag NU!

Tjingeling!


Chilla med pappa och titta på Revenge, det är grejjor det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

lät som en mysig kväll, fina kort:) trevlig helg till er!!!kraaam

2012-03-16 @ 20:40:05
Postat av: Sv;

Tack det samma Hannanas!!

2012-03-17 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0