Mathilda 1 år!

Idag kl 17.36 blev vår lilla solstråle 1 år!! Ett helt år har redan gått tillsammans med världens finaste. Hon sov ända till kl 11 i dag och när hon vaknade sjöng vi för henne och så fick hon presenter av oss. Sååå kul det var tyckte hon=D Hon fick ett par skor, en solhatt, solglasögon och en leksak från fisher price som plingar när man trycker och figurer ploppar upp. Hon var helt galen med den leksaken. Ska även få en liten "bobby car" av oss nästa gång vi kör till Gekås=). Efter frukosten för lillan tog vi i vår lilla familj oss ut till lekparken och busade och mös i gräset tills det var dags för mig att äta lite lunch och sen bege mig till jobbet för ett kvällspass på 53:an. Mathilda och janne fick sällskap idag av Jenny&Joan och Simon. Fick en fin present och de hade fikat och promenerat vid havet.



  



 

Nu har jag druckit te och smaskat i mig lite kakrester (trots att jag inte skulle det.). Snart dags att lägga sig. Ledig imorgon sen jobb på fredag kväll igen. Janne jobbar helgen och som tur är har vi barnpassning av snälla J&J under fredag kväll 2h. Sen på söndag blir det ännu ett kalas för Mathildas kompisar! Sen är det färdig firat för denna gång!!<3

Halsband med en ängel kom på posten idag från gudfar Jonas. Kort från Carro&Henrik och leksak från Jenny&Joan.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mirre

Stort grattis goa Mathilda! Kram Mirjam

2012-05-06 @ 20:08:39
Postat av: sv;

Tack så mycket mirre=)

2012-05-06 @ 22:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0