Oskarströmarna och jobb

I tisdags eftermiddag tog vi oss på bussen mot stan, gjorde lite ärenden sen åkte vi med buss till Oskarström för att besöka fina Nina&Mathias i deras fina hus. Vi blev bjudna på super god mat och efterätt. Var en mycket mysig kväll. Mathilda och deras hund Nova trivdes ihop=). Dock skulle de flesta av oss upp tidigt på onsdag så blev inte en allt för sen buss hem. Tack för en fin kväll
 
 
 
 
 
Annars har veckan bestått av jobb för mig och även janne. Janne jobbade från morgon till kväll för försvaret i onsdags som han tycker är så kul. Mathilda har varit en hel dag på dagis vilket inte hör till vanligheterna, men kul för henne. Dock var hon så trött så hon somnade 19.30 i onsdags kväll;) I går 20. Hoppas det håller i sig;)
 
Janne var ute med jobbet igår, jag och lillan tog det lugnt och jag fick se revenge i fred kl 21 då busan somnat. Somnade själv därefter, blir så när man mest jobbar dagpass. Skönt ändå. Om en stund ska jag sätta mig på cykeln mot actic för ett spinningspass kl 12. Är ledig idag så skönt att ha det gjort. Jobb sen imorgon kväll, söndag och måndag dag. Får se vad vi ska äta för gott ikväll. Kanske blir det en film med.
 
Trevlig helg!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas er bil blir fixad snart:-) vi har köpt en bil till, jonnas gamla, så slipper nån av oss ta buss, härligt! Plus att det blir lite bättre att båda kan hämta och lämna på dagis, kul för Thilde:-)

2012-11-07 @ 10:00:04
Postat av: Sv;

Ja hoppas också det! Skönt å ha två bilar=) Hoppas allt är bra med er! KRAM

2012-11-08 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0