Ledig helg

Igår var vi på badlandet i laholm. KUL tyckte både vi och Mathilda. Blir definitivt fler besök dit. Tog oss ca 30min dörr till dörr. Barn under 2 går in gratis, vi betalade 50kr/vuxen men kommer man dit mån-fre mellan 9-12 kostar det 25kr. Fanns massa leksaker, djur som sprutar vatten, rutchkanor, lekborg mm. Mycket roligt även för mindre barn. Rekomenderas starkt! Egentligen skulle vi dit med Mathildas kompis Josefine med familj men nu får Jossan inte bada på ett tag då hon fått en speciell vaccination. Får bli en annan gång senare iår=). Efter badet fikade vi i caféet, pannkakor med sylt och grädde till Mathildis. Mums tyckte fröken. 
 
 
 
På kvällen igår beställde vi pizza, sen när lillfisen somnat kollade jag och min karl på film; Johan Falk - 107 patrioterna. Helt ok.
 
Idag har det städats i lägenheten. Mathilda har busat, är en riktig turbobaby. Men nu sover hon middag så gott. Själv ska jag iväg på spinning kl 16.30. Hade bokat mig på yogalates först, tänkte prova det men känner mer för att spinna loss idag istället så får bli det. Kan testa det en annan gång. Imorgon ska jag jobba 7-16 sen blir det styrketräning + kondition efter jobbet. Jobb tisdag dag och onsdag kväll. Får se vilken av dagarna som det blir träning på med så jag får ihop mina två pass per vecka. Sen på torsdag fyller Janne år. Då kommer syster yster hit på besök för att passa Mathilda då vi åker till Köpenhamn fredag morgon och kommer hem lördag kväll. Janne får det av mig i present. (Han fick reda på det förra helgen då han var så nyfiken + att jag tyckte att han behövde något att se framemot.) Så blir en natt på hotell då. Ska bli himla mysigt. Strosa runt på ströget, kolla in Halloween pyntet på Tivoli, äta och dricka gott och vakna upp till en hotell frukost.=) Sen blir det jobb för mig söndag dag, och för janne natten till måndag. Så så ser vår kommande vecka ut.
 
Måste lägga upp några bilder från jannes och Mathildas lediga vecka och utflykter. Så fin tös vi har<3. Världens gladaste!
 
   
 
Vi var ju hos doktorn på Bvc i onsdags för Mathildas högra fot. En remiss skickades till ortopeden så får se när vi får tid dit. Kan bli att vi bara får några bra massage övningar att göra sa doktorn. Vi får se. Har iallafall beställt nya skor till henne nu, riktigt stabila som bvc sköterskan rekomenderade från Kavat.
 
Nu vaknade någon från sin tupplur! Trevlig söndag på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga badbilder, ser mysigt ut!
Kramar

2012-10-07 @ 18:25:05
Postat av: Jonna

Fina bilder, och mathilda ser lika glad och nöjd ut som alltid!

2012-10-07 @ 22:36:18
Postat av: sv;

Ja det var härligt i badhuset!=)

2012-10-08 @ 19:47:47
Postat av: Hanna

Så kul med badland!!fina kort:-) åh vad mysigt med tur för två, härligt med hotel oxå, jag och Bjørn borde oxå komma i väg på nåt sånt bara vi två, har inte gjort det sen innan vi fick Thilde, är ju en stund sen..

2012-10-08 @ 20:45:21
Postat av: Farmor

Fina kort, det är så härligt med badland där man kan bada hela familjen, även om man är en liten en!
Kul med resan till köpenhamn, då får ni slappna av med god mat mm!
Ha en trevlig resa! Kram!

2012-10-09 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0