Soligt och regnigt

Idag gick jag av efter att ha jobbat 3 nätter över helgen. 2 nätter kvar nästa vecka sen SEMESTER!
 
Imorgon ska vi ner till Helsingborg en sväng och hälsa på Lina&Andrée. Ja katten Tindra med såklart=).
 
I veckan har vi grillat med Malin och druckit årets första glas rosé, en mycket mysig kväll med underbart väder. Vi har varit på dagis och önskat glad sommar och lämnat presenter till fröknarna, Mathilda har varit hos tandläkaren, jag har bakat smarriga rimbo bullar, Janne fick ett trevligt samtal och ska på intervju på tisdag *håller tummar och tår* och ja sen har jag tränat och jobbat som sagt.
 
Lite bilder nedan;
  
 
 
 
 
 
 
Igår kom regnet, och det var inte lite!! Åska och dunder och regn som såg ut att översvämma vår uteplats.
 
Ha en bra vecka gott folk och trevlig midsommar om jag inte skriver innan dess! Vi kör till Jönköping på torsdag när jag sovit av och ska fira midsommar där. Sen blir det Söderköping den 25-28 där vi hyrt stuga. Ser vi framemot! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0