Blocket is da shit!

La ut vår bäddsoffa på blocket igår, fick 5 svar rätt snabbt, ett par var här idag och hämtade den och gav oss 800kr! Nice=) Så imorgon tar vi forden till Onsala utanför Kungsbacka och köper ett vitrinskåp vi hittat på blocket med för 600kr. Hoppas det är fint bara. Svårt att se helt på bild. Så då går vi +- 0 kan man säga då vi nästan inte trodde någon skulle köpa soffan. Imorgon fm när jag är på jobbet kommer de med vår nya soffa som vi beställde i Januari. Så ska vi nog börja få lite mer iordning här hemma:D. Sovrummen kvar å fixa lite i bara sen.
 
Nä nu ska jag ta å betygsätta mig själv inför lönesamtalet imorgon bitti. Himla komplicerat med meningar som; "Informera, stödja och stimulera patientens förmåga till egenvård för att bevara patientens psykiska, fysiska och sociala välbefinnande både inom intensivvård och postoperativ vård."
 
Så ska man sätta poäng på sig själv (enligt skalan nedan) på 18 st meningar om yresskicklighet, bemötande,handlingsförmåga och utvecklande. Wish me luck!
 
1p Godkänd
2p Bra, är på rätt väg mot kunnig
3p Kunning
5p Kunnig, påväg mot kompetent
10p Kompetent
15p Kompetent, påväg mot avancerad
20p Avancerad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar att kolla på blocket och finn.no:-)) har gjort några kupp genom åren!!

2013-03-20 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0