Fika och regn

Idag fick jag besök på jobbet av Mathilda&Janne. De var på sjukhuset i fm för återbesök ang lillans mage. Nu ska vi minska forlax dosen till en påse varannan dag istället så får vi se hur det går. Måste ju skriva att hon fick beröm Mathilda och doktorn hade sagt att hon är begåvad för att vara 2 år, att hon förstår så mycket och är med. Hon hade tagit doktorns stetoskop och börjat undersöka sig sjäv. Det hade hon inte varit beredd på fru doktor. ;)
 
Köpte med mig fika hem, igår åt vi glass. Ibland är det gott att unna sig lite extra.;) Ska laga laxbiffar med klyftpotatis till middag. Ska bli mums! Ledig imorgon sen jobb även över helgen.
 
Nya löparskor kom på posten idag. Fyndade på rea på Sportamore.se. Hoppas dom är bra! Kanske jag slipper smärtan nu. Och på måndag ska jag besöka Sven the kiropraktor. Är på tiden, haft ont för länge nu i mina stackars ljumskar. Säkert bäckenet som är på sniskan igen. Var där under graviditeten senast, kanske är dags nu;).
 
 
 
Grattis till Nina&Martin som blev ett äkta par i helgen.<3 Tyvärr kunde vi inte komma för att jag och M låg sjuka:(
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jonna

Vad lik Matilda är Janne på ena kortet!

2013-05-22 @ 20:51:50
Postat av: Farmor

Jag tycker att Mathilda blir mer o mer lik Janne...men det är svårt o säga vem hon liknar mest!

2013-05-23 @ 04:03:32
Postat av: sv;

En del säger hon är lik sin far så det stämmer säkert=)

2013-05-23 @ 10:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0