Härlig ledig dag

Ledig dag för mig idag. Solen har skinit och det har varit riktig sommar! Lina&Andrée kom på besök till lunch, vi åt korv med bröd och blåbärspaj med vaniljsås. Mathilda fick fina presenter, en tröja från Pisa och en hello kitty skottkära med hinkar, formar och vattenkanna. Hon blev superglad och har lekt med dom både i sandlådan och badkaret;). Vid 17 körde vi till stan då jag&mathilda skulle testa bamsegympa som är utomhus och janne skulle på "mingel" med Jesper. Dock när jag och lillan kom fram fanns ingen där som det stod på hemsidan att det skulle vara så efter 20min väntan fick vi köra hem, hörde inget inärheten heller..... Ringde sen ikväll till arrangörerna och då visade sig att de håller till på en gräsplan bakom skolan. Trist... men men får ge det en ny chans nästa torsdag.
 
Det var en fin bil paret köpt! Vi kollar också på ny bil. Kanske till hösten. Volvo v70 eller v40. Vi får se.
 
I helgen blir det jobb för mig i dagarna tre. Börjar imorgon kväll. Måste besiktiga bilen imorgon fm med, sista dagen innan körförbud. Lite nervöst inför om den går igenom eller ej!
 
 
 
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: jonna

Vad mysigt ni har det :-)

2013-06-01 @ 09:50:49
Postat av: Sv;

Tack Jonnanas! Vi trivs:)

2013-06-04 @ 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0