Stockholm 9-12/5

Vi har haft en härlig helg i Stockholm. Jag har träffat madde&carro, ätit och druckit gott, köpt mina älskade teer på NK, grabbarna har njutit av en del öl, surströmming, vi har umgåtts med Heidi och Mathildas kusiner, det var kalas för Noah som blir 6år i veckan på ett lekland i Barkarby igår innan vi styrde vår färd hemåt. Lägger in lite bilder här under som får tala för sig själv:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina teer cheescake och havtorn. Presenter från Carro till mig och lillan.
Har försökt få in en bild på tre fina böcker som Mathilda fick av Micke, Heidi, Noah och Anna men det funkar inte att rotera dem rätt så skiter i det. Men de är redan genomkollade iallafall under bilresan igår.=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0