Extra jobb

I måndags var jag bra igen, så blev extra jobb tis,ons. Helt slut idag då det blev dagspass båda dagar och vi hade fullt upp. Imorgon kväll går jag på en natt sen ledig i helgen. Janne flyger till Sthlm på fredag kväll för en grabbhelg. Madde kommer då till mig och lillan och umgås hela helgen. Ser vi framemot. :) Får se vad vi hittar på! Blir ost och vin på fredag kväll i alla fall, det är en sak som är säker.
 
Idag efter jobbet träffade jag Malin på stan, vi satte oss på Skånskan och tog en god fika. Bästa fiket i stan. Mums! Hade mycket att prata om så hade nog kunnat sitta längre, men skulle inom systemet med innan de stängde sen tittade vi lite på marknaden på stan med stånd från olika länder. Luktade yummie av alla bakverk men vi köpte inget.
 
 
 
Har funderat på en sak. Är det inte konstigt när folk plötsligt slutar höra av sig? Någon som man sett som en vän, eller som man trodde var en vän åtminstone...

Grattis till Nina & Mathias som fått en liten pojke i dagarna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0