Projekt : storstädning avslutat

Så duktig jag känner mig nu =) Började dagen med en timmes morgonpromenad tillsammans med Anna. När jag sedan kom hem och ätit en riktig brakfrukost bestående av rostmackor, kokt ägg och fil med müsli var det tvättning som stod på schemat. Mina kläder behövs tvättas extra mycket nu, speciellt de som används på jobbet. När de tre timmarna gått och jag var färdig där, började jag att damma, dammsuga, diska och torka golvet här i min lilla lägenhet. *Puuh* Var länge sedan jag körde en riktig storstädning, så jag tyckte det var på tiden. Har inte så mycket annat för mig på min lediga dag =P Så nu när jag äntligen blev färdig med dagens projekt, ska jag sätta mig i soffan och titta lite på tv. Senare ikväll ska jag ta mig en timmes promenad till. Ner och mata Skalina nämnligen!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0