Söndag = bakis dag!

Igår blev det utgång till Stenssons med Molly. Begav mig mot Eslöv vid 20-tiden. Väl hos Mollan började vi pimpla lite vin och fixa håret + smink inför utgången =) Vi stack inom Mollys kompis Susan innan Stenssons, hon hade fyllt år så hade lite fest. Vi drack lite mkt vin tyvärr, hade nämnligen gratis drinkar i baren (mollys kontakter haha) så ja, blev tyvärr bara två sådana, kunde inte dricka mer, då hade man nog deckat eller nått. Så fjortis det låter, I know!! Men så var det. Man mår ju som man förtjänar dagen efter...

Så idag har jag inte gjort mkt. Gick till min moster på hennes koloni idag efter Molly och jag ätit frukost. (Köpte baguetter på Bojerts konditiori *mmmm*) Tänkte att jag ju fick passa på att träffa moster Irené nu för en gångskull när man är nere. Så visade sig att hon var där ute så då traskade Emma iväg i sina finkläder sedan gårdagen och klackskorna. Tog 20min att ta sig dit. Sen satt vi där och pratade i ca 2h sen begav vi oss till stationen. Jag åkte hem till Höör och Irené skulle hem till barnen. Dvs mina kusiner.

När Lina slutade jobbet vid 16 körde vi och köppte mat och god frukt. Blev en grekisk sallad för mig. Var länge sedan. Sen vilade vi lite, riktigt trötta båda två, av två helt olika anledningar. Hyrde film också, vi såg "Pojkar vill , killar kan". Ok film, men ja...ingen att rekomendera kanske.

Nä nu väntar lilla Poppe på att få gå ut och kissa.


CYA!

Nedan lite bilder från igår och idag







Har fler bilder på www.bilddagboken. se (emmaj85) och www.facebook.com ([email protected]. FantasifulIt I know ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0