Bill och bull power

I kväll har jag varit hos Lindis och ätit tacos och frukt i ugnen med vit smaskig choklad *mums* Åt så man storknade. Skönt att få umgås med Linda lite. Blir tyvärr inte för ofta nuförtiden när Linda pluggar och jag jobbar. Olika tider. Men sån fin vän du e gumman =) Kände mig lättirriterad och tjurig innan idag, antagligen för att man jobbar så mycket, men med dig blir jag alltid på bättre humör. Skönt att ha någon som man delar så lika åsikter om inprincip allt med. Haha å incidenten hos "3" idag var ju en typisk situation får oss egentligen. Att skratta löste ju inte det hela...haha. Men men det är vi i ett nötskal det. Bill&bull forever som vi sagt sen första början =)

           

I morgonbitti klockan 7 hämtar Malin upp mig då det bär av till Ullared...IGEN. För att handla det vi inte hann med sist. Julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0