Mot Ullared

Denna lördag tillbringades mer eller mindre i Ullared på Ge-kås. Anna hämtade mig kvart i elva och därefter körde vi för att hämta upp Malin. Mot Ullared! Men vad vi inte visste var att vi hade en 1,5h kö att se framemot... väl inne blev det lite stressigt eftersom Anna ville hem tidigare än mig och Malin och det var hon som körde. Men fick tag i det mesta iallafall, men jag och Malin sa att vi ska köra dit en gång till innan jul bara för att handla det som vi inte fick tag i idag. Lite julklappar och så. Lite synd att det blev sån stress men men... Utsvultna som vi var blev det Burger King efteråt. Åååå så gott med MAT. Inte ätit sen frukosten kl 9 i morse och då var klockan 18. Hur klarade man sig där inne egentligen? Blod, svett och tårar typ. Höll på att svimma pga noll blodsocker värde men det gick. :P 

Köpte bl.a en jätte fin elljustake (bild nedan som jag hittade på nätet, har ej tagit dem själv), reflexhalsband till Zorro, rengöringsmedel, tvålar, ramar för foto, fyrkantiga vita tallrikar+assieter, en brun glänsande party väska, lite saker till pappa och Lina, julklapp till pappa, present och julpapper, tandkräm, tandborstar, hudkrämer, bodyscrub...osv...listan kan göras lång. Som ni ser mest hygienartiklar. Sånt som man tyvärr måste ha.

Så nästa gång man åker dit får det bli det man missade idag som sagt. Behöver även en ny pläd, Zorro har nämnligen lagt beslag på min förra ;)

På tal om kisen, så ska jag ner och se om han vill komma in nu.

Trevlig kväll<3

image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0