Det gick bra i tisdags!

Precis som jag hoppats på . Lina körde mig dit så kom rätt och i god tid =) Allt som hon sa stämde...rätt konstigt ändå. Man undrar hur det kan vara möjligt?!

Har verkligen varit skönt att vara "hemma" i Höör nästan en vecka. Behövde nog det! Ska ner igen på torsdag då farfar begravs....

Idag har jag tränat med Malin, tvättat massa lakan och handdukar som jag hade över bokhyllan bl.a under renoveringen och gått en runda på galgberget med Linda. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Bestämt en ny tid med Bo på Karl XI:s servicecentra. Ska dit på "intervju" på måndag. Wish me luck.

I morgon om inte jobbet ringer ska jag försöka träna...handla lite annars inget planerat. Både skönt och lite tråkigt att inte ha så mycket att göra. Behöver ju pengar så jobba lite måste jag iallafall! Eller ja en hel del egentligen. Får se hur denna månaden blir.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid min alldeles egna älskling...Zorro.

God natt från oss <3



Kolla in denna söta =) http://www.apelsin.nu/classics/?url=sleepy

Kommentarer
Postat av: Jessica

hej vännen.
kan du inte höra av dig nån gång när du är i höör? :D:D pls. :D:D
du verkar va här ganska ofta ju! :D
ha en bra dag

2007-10-05 @ 08:39:02
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0